تبلیغات

درباره ما

    این وب تماما با موازین اسلامی مغایرت دارد و همه فیلمها در چارچوب هستن

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3443
    کل نظرات کل نظرات : 24
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 52
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 352
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,106
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 29
    آي پي امروز آي پي امروز : 107
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 206
    بازدید هفته بازدید هفته : 3,807
    بازدید ماه بازدید ماه : 29,444
    بازدید سال بازدید سال : 298,654
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,048,463

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.138.101.91
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 08 تیر 1403

دانلود رایگان فیلم من زمین را دوست دارم 1372 با کیفیت بالا

دانلود رایگان فیلم من زمین را دوست دارم 1372 با کیفیت بالا

نام فیلم: من زمین را دوست دارم

کارگردان: ابوالحسن داوودی

سال تولید: 1372

موضوع: کمدی

بازیگران: علیرضا خمسه ، بهزاد خداویسی ، فریبرز عرب نیا ، آتنه فقیه نصیری ، مهری مهرنیا ، حسین محب اهری ، منوچهر حامدی ، محمود بهرامی ، محمد ورشوچی ، ژانت آواناسیان ، اسماعیل گرامی …

خلاصه داستان فیلم من زمین را دوست دارم :

خسرو که کارش رانندگی تاکسی است، یک شب با موجودی فضایی که خود را خپیت می‌نامد، روبرو می‌شود. رفتار غیر عادی و پیش‌بینی نشده خپیت مشکلاتی برای خسرو پدید می‌آورد. خسرو علت حضور خپیت در زمین را نمی‌داند تا اینکه زنی فضایی نیز به زمین می‌آید. و اوست که فاش می‌کند که خپیت به لحاظ مخالفت فرماندهان سیاره با ازدواج او، به زمین تبعید شده است. به زودی پای موجودات فضایی دیگر که قصد بازگرداندن زن و مرد فضایی را دارند به زمین گشوده می‌شود…

…………………………

من زمین را دوست دارم فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داوودی، نویسندگی پیمان قاسم‌خانی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی ساخته سال ۱۳۷۲ است. این فیلم در ۲۹ تیر ۱۳۷۳ در سینماهای ایران اکران شده است.


تاریخ ارسال پست: پنجشنبه 26 مهر 1397 ساعت: 19:02
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش