تبلیغات

درباره ما

    این وب تماما با موازین اسلامی مغایرت دارد و همه فیلمها در چارچوب هستن

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3443
    کل نظرات کل نظرات : 24
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 62
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 581
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,106
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 29
    آي پي امروز آي پي امروز : 185
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 206
    بازدید هفته بازدید هفته : 4,036
    بازدید ماه بازدید ماه : 29,673
    بازدید سال بازدید سال : 298,883
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,048,692

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.219.156.161
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 08 تیر 1403

دانلود فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم با کیفیت HD

 

دانلود فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم با کیفیت HD و لینک مستقیم

نام اثر: من ترانه ۱۵ سال دارم

کیفیت ها: hd 720p

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

نویسنده : کامبوزیا پرتوی ، رسول صدر عاملی

تهیه کننده : محمدرضا تخت کشیان

کارگردان : رسول صدر عاملی

با هنرنمایی: ترانه علیدوستی ،مهتاب نصیرپور ،حسین محجوب

سال تولید: 1381

تاریخ انتشار: 1381

مدت زمان: 100 دقیقه

درباره فیلم:
من ترانه ۱۵ سال دارم فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

خلاصه داستان:
ترانه دختر نوجوانی است که مادرش را در کودکی از دست داده و پدرش به دلایلی در زندان به سر می‌برد. ترانه به زندگی عادی اش ادامه می‌دهد تا این که پسر پولداری به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد. ترانه قبول می‌کند و ازدواج سر می‌گیرد ولی بعد از مدت کوتاهی پسر ترانه را رها کرده و به خارج از کشور می‌رود. این در حالی است که ترانه از آن پسر حامله‌است و چون فقط بین آنها صیغه‌ای قرائت شده و اسم ترانه در شناسنامه پسر نیست او نمی‌تواند ثابت کند این بچه در شکمش را از آن پسر دارد. در حالی که همه به او تهمت می‌زنند ترانه تلاش دیوانه واری را برای اعاده حیثیت از خود و بچه اش آغاز می‌کندو …

 

کیفیت : 720p ، فرمت : mkv ، حجم فیلم : 1.31 گیگابایت


تاریخ ارسال پست: چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت: 14:56
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش