تبلیغات

درباره ما

    این وب تماما با موازین اسلامی مغایرت دارد و همه فیلمها در چارچوب هستن

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3443
    کل نظرات کل نظرات : 24
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 6
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 167
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,293
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 73
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 309
    بازدید هفته بازدید هفته : 5,526
    بازدید ماه بازدید ماه : 12,212
    بازدید سال بازدید سال : 236,303
    بازدید کلی بازدید کلی : 1,986,112

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.133.86.172
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 21 اردیبهشت 1403

دانلود فیلم من مادر هستم با کیفیت اورجینال

دانلود فیلم من مادر هستم با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم

 

مخاطب: 16+

کیفیت:720p-

نام اثر: من مادر هستم

موضوع: اجتماعی

محصول: ایران

کارگردان: فریدون جیرانی

بازیگران: باران کوثری، فرهاد اصلانی، حبیب رضایی، ناصر تهماسب، امیر حسین بهرام، آرمان صورتگر با حضور پانته آ بهرام و هنگامه قاضیانی در نقش ناهید مشرقی

مدت زمان: 100 دقیقه

سال تولید: 1389

تاریخ انتشار: 1392

.

خلاصه داستان: آوا دلنواز مجبور می شود که سعید بهترین دوست پدرش را بکشد. برادر سعید از خارج از کشور به سیمین کاشف همسر سعید وکالت می دهد تا تقاضای قصاص کند. سیمین کاشف که در گذشته از نادر دلنواز پدر آوا آزار دیده است حالا تصمیم به انتقام می گیرد. انتقام از دختر مردی که یک زمانی دوستش داشته است…

 

کیفیت : 720p ، فرمت : mkv ، حجم فیلم : 788 مگابایت

دانلود با کیفیت 720p

 

 


تاریخ ارسال پست: یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت: 20:12
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش