تبلیغات

درباره ما

    این وب تماما با موازین اسلامی مغایرت دارد و همه فیلمها در چارچوب هستن

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3443
    کل نظرات کل نظرات : 24
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 46
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 334
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,106
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 29
    آي پي امروز آي پي امروز : 99
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 206
    بازدید هفته بازدید هفته : 3,789
    بازدید ماه بازدید ماه : 29,426
    بازدید سال بازدید سال : 298,636
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,048,445

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.144.116.69
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 08 تیر 1403

دانلود سریال قلب یخی با لینک مستقیم و کیفیت عالی – سه فصل کامل

درباره سریال :

قلب یخی نام مجموعه‌ای تلویزیونی خانگی ساخت ایران می‌باشد که در ۳ فصل (فصل اول ۱۱ قسمت) (فصل دوم ۱۶ قسمت) (فصل سوم ۳۲ قسمت) از هفته نخست مرداد سال ۱۳۸۹ منتشر شد. این مجموعه نخستین سریال شبکه نمایش خانگی می‌باشد. قلب یخی پس از ارائه در بازار با موجی از کپی غیر قانونی مواجه شد به گونه‌ ای که کارگردان آن در گفتگو با خبرگزاری‌ ها خبر از ورشکسته شدن تهیه‌ کننده مجموعه داد. کارن همایونفر سازنده موسیقی این سریال و ترانه فصل اول این سریال توسط مازیار فلاحی با نام دروغه اجرا شده است وی سپس آلبومی با نام قلب یخی نیز تولید و روانه بازار کرد که مورد توجه علاقه مندان به این سریال و آهنگ شد. عده‌ای این سریال را نسخهٔ ایرانی سریال فرار از زندان نامیدند و به شباهت‌ های بازیگران این دو فیلم اشاره کردند.


خلاصه داستان :

این سریال روایت چند داستان مختلف است جنازه دختری به نام چیستا (الناز شاکردوست) دختری که در مزون ویدا (نسرین مقانلو) کار می‌کرده پیدا می‌شود پسر ویدا در یک درگیری به زندان می‌افتد و شیوا (مهراوه شریفی نیا) خواهر ویدا، وکالت فردی را که متهم به قتل همسر و فرزند خود می‌باشد (حسین یاری) را به عهده می‌گیرد. در این سریال برای نخستین بار پس از انقلاب، تلویحاً به حضور و نقش شبکه‌های فراماسونری در فرهنگ سازی و جرایم سازمان یافته، پرداخته شده است. حمید گودرزی در این فیلم نقش دوست الناز شاکر دوست را بازی می‌کند که نوازنده هم هست ولی در پایان فصل اول به جرم قتل الناز شاکر در زندان به قتل میرسد در این سریال عشق‌ها خیلی سریع ایجاد می‌شود و به تلخی پایان می‌یابد.


بازیگران :

حمید فرخ‌ نژاد – حمید گودرزی – الناز شاکردوست – مهراوه شریفی‌ نیا – نسرین مقانلو – سامیه لک – آشا محرابی – مهرداد ضیایی – مهران مدیری – شیوا خسرومهر – محمدرضا داوودنژاد – علیرضا کمالی – حسین یاری – امین حیایی – رضا عطاران – لیدا عباسی – شقایق رحیمی راد – وحید جلیلوند – هدیه تهرانی – رضا کیانیان – طناز طباطبایی – محمد رشیدی – آزاده شمس – میرحسین معلومی – سیدجواد یحیوی – علی قربانزاده – علی طباطبایی – پژمان بازغی – امیر آقایی – سحر دولتشاهی – امیرحسین رستمی – هدی زین العابدین – ایرج شهزادی – مازیار فلاحی – مهدی فقیه – حسین پاکدل – علی یعقوبی – پیام اینالویی – علی زرینی – مهسا فقهایی و …

 

 

 

لینک های دانلود فصل اول

 


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت: 19:30
برچسب ها : ,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش