تبلیغات

درباره ما

    این وب تماما با موازین اسلامی مغایرت دارد و همه فیلمها در چارچوب هستن

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 3443
    کل نظرات کل نظرات : 24
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 68
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 692
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,106
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 29
    آي پي امروز آي پي امروز : 218
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 206
    بازدید هفته بازدید هفته : 4,147
    بازدید ماه بازدید ماه : 29,784
    بازدید سال بازدید سال : 298,994
    بازدید کلی بازدید کلی : 2,048,803

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.147.238.205
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز : جمعه 08 تیر 1403

دانلود سریال گیلعاد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

این سریال پیرامون فردی به نام بن حور بن گوریو است که در سال ۱۳۴۰ تحت عنوان تاجر وارد ایران می‌شود. این فرد یهودی منشأ اتفاقاتی می‌شود که داستان اصلی این سریال را رقم می‌زند.

 

به گزارش شبکه ایران، اگرچه این سریال الهام گرفته از برخی حقایق تاریخی دهه سی هجری شمسی در ایران است اما پرداخت داستانی و کارگردانی مجموعه با ظرافت خاصی معارض با اصول راهبردی نظام اسلامی تنظیم شده است.

تایید ضمنی هولوکاست، تایید ضمنی یهودستیزی در ایران، تایید و ترویج پلورالیسم دینی، تحقیر و تحمیق مسلمانان در مقابل صهیونیست‏ها، ارائه چهره‏ای زیرک و منطقی از صهیونیست ها و مواردی از این دست،‌ از مسائل محتوایی این مجموعه است که با ظرافت خاصی در سناریو گنجانده شده است به طوری که گویا مسئولان رسانه ملی امکان تشخیص آن را نیافته اند.

هرچند این سریال از مشاورین توانمندی برخوردار بوده است اما واگذاری نگارش فیلمنامه به شخصی که خود از سابقه‏ی قابل تاملی برخوردار است باعث شده مسئولین رسانه ملی ناخواسته در جریان یک طرح قبلی قرار بگیرند.

نویسنده این فیلمنامه چند کتاب توقیف شده دارد و با روزنامه های تندرو همکاری داشته است. وی در سالهای اخیر چند پروژه با سازمان صدا و سیما داشته است.

در این سریال اشخاص سمبل جریانهای مختلفند:

بن هور نماد صهیونیزم است. بن هور گذشته سختی داشته است و دوران کودکی را با آزار و اذیت از سوی جامعه ای که در آن می زیسته، پشت سرگذاشته است. او توانست به اسرائیل برود و حالا با ثروت فراوانی بازگشته است تا منطقه دوران کودکی اش را آباد کند. هدف او احداث منطقه ای با معماری جدید و در مجموع هدفی خوب معرفی میشود تا مقابله‏ی او با تراب و جعفر توجیه یابد.

خاخام هارون به عنوان نماد یهودیان واقعی معرفی می شود که بسیار اهل عبادت و مسئولیت پذیری اجتماعی معرفی می شود و از طرفی درست به اندازه مسلمانان مبارز از صهیونیست ها نفرت دارد. از سوی دیگر ساره همسر بن هور نیز به دلیلی سطحی (رها شدن از سوی یک یهودی و پناه داده شدن از سوی یک مسلمان) مسلمان شده است. به این ترتیب شخصیت معقول یک یهودی و شخصیت نامعقول یک مسلمان در کنار هم نمایش داده می شود.

اما تراب به عنوان رهبر اسلامی دارای شخصیتی سخن پرداز و کم‏عمل معرفی می‏شود که دائما حرف می‏زند اما عمل نمی کند اما در مقابل بن هور شخصیتی برنامه‏ریز معرفی میشود که کاملا موثر است.

جعفر نماد بدنه جامعه اسلامی است که مشکلات فراوانی دارد. آدمی سختگیر(نسبت به خواهرش) و اهل خشونت و درگیری که تنها دربرابر دختر عمویش که به علاقه دارد ، نرم می شود و در واقع تنها دربرابر غریزه اش سر فرود می آورد.

شباهت برخی سکانس‏ها مانند تیتراژ ابتدایی با برخی آثار برجسته در حمایت از هولوکاست همچون فهرست شیندلر قابل توجیه نیست. در این بخش که سیاه و سفید نمایش داده شده است تنها برخی فاکتورها مانند ستاره داوود اسرائیل با رنگ قرمز نمایش داده شده است. 

لینک های دانلود

 


تاریخ ارسال پست: دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت: 18:47
برچسب ها : ,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش